Ubezpieczenia: Duży nie znaczy zły

Choć najwięcej skarg klientów na ubezpieczycieli dotyczy największych graczy, to po uwzględnieniu ich udziałów w rynku okazuje się, że zwykle wypadają oni dobrze lub bardzo dobrze, a zastrzeżeń do ich usług nie jest tak dużo.

Aktualizacja: 18.05.2020 21:33 Publikacja: 18.05.2020 21:00

Ubezpieczenia: Duży nie znaczy zły

Foto: Adobe Stock

Jak co roku rzecznik finansowy przedstawił swoje sprawozdanie dotyczące działalności w minionym roku. Znalazło się w nim m.in. zestawienie wniosków klientów i osób poszkodowanych o interwencje w związku z działalnością zakładów ubezpieczeń. W 2019 r. rzecznik dostał 12 780 takich wniosków w sprawach indywidualnych.

Przyczyny skarg

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Ubezpieczenia
Warta z rekordową sprzedażą ubezpieczeń w 2024 r. Zysk, rentowność i rating w górę