Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 11.02.2016 21:00 Publikacja: 11.02.2016 21:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotorzepa, Piotr Guzik
Z początkiem roku Bank Pocztowy planował wystartować z funduszami inwestycyjnymi pod własną marką – Ostrożnym, Zrównoważonym, Dynamicznym. – Ten plan jest jak najbardziej aktualny, jednak wciąż trwają formalności w KNF. Dlatego uruchomienie własnych funduszy przesuwamy na dalszą część 2016 r. – tłumaczy Szymon Grochowalski, zastępca dyrektora bankowości detalicznej w Banku Pocztowym.
Na potwierdzenie zdradza, że Pocztowy prowadzi rozmowy z kilkoma firmami pośrednictwa finansowego na temat dystrybucji funduszy w przyszłości. – To podmioty wyspecjalizowane w kredytach hipotecznych, ale również w produktach inwestycyjnych. Właśnie we współpracy z nimi realizujemy część sprzedaży kredytów gotówkowych. Nasza marka budzi pozytywne konotacje wśród ich klientów i są spore szanse na zainteresowanie ich nie tylko pożyczkami, ale również funduszami – przekonuje Grochowalski. Jednym z planów Banku Pocztowego na 2016 jest również emisja obligacji detalicznych.
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
Przypis składki brutto w wysokości ponad 12,6 mld zł uzyskany w minionym roku w segmencie ubezpieczeń majątkowyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas