Aktualizacja: 31.03.2021 15:58 Publikacja: 31.03.2021 15:37
Foto: Bloomberg
Kilkudniowa walka o zwodowanie japońskiego „Ever Given" zmniejszy zyski firm reasekuracyjnych, ale nie powinna zbytnio osłabić ich wiarygodności kredytowej, jedynie spowoduje wzrost stawek za reasekurację w żegludze — ocenia agencja.
Utknięcie kontenerowca w kanale spowodowało niemal dwukrotny wzrost stawek wynajmu zbiornikowców do przewozu produktów naftowych, doszło też do zakłóceń w światowych łańcuchach dostaw grożąc kosztownymi opóźnieniami dla firm, które już miały do czynienia z ograniczeniami wynikającymi z pandemii. „Ostateczne straty będą zależeć od czasu uwalniania kontenerowca i od tego, kiedy zostanie przywrócony normalny ruch statków na kanale, ale Fitch ocenia, że te straty mogą spokojnie wynieść kilkaset milionów euro" — stwierdza komunikat agencji cytowany przez Reutera.
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas