Ubezpieczyciele inwestują w sprzedaż direct. Zyski jednak idą od agentów

Liczba użytkowników internetu mobilnego szybko rośnie, a smartfon stał się urządzeniem, z którego korzystamy dziś częściej, aniżeli z komputera. Zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, którzy przenoszą znaczną część decyzji zakupowych do onlinu są nie lada wyzwaniem dla zakładów ubezpieczeniowych.

Aktualizacja: 07.05.2019 13:02 Publikacja: 07.05.2019 12:57

Ubezpieczyciele inwestują w sprzedaż direct. Zyski jednak idą od agentów

Foto: Adobestock

Towarzystwa idą za trendem, angażują środki w cyfryzację, lecz wciąż nie osiągają ze sprzedaży internetowej i telefonicznej znaczących zysków. Udział sprzedaży direct w całym rynku jest szacowany na 7-10 procent.

Rosną oczekiwania klientów

Pozostało jeszcze 95% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Ubezpieczenia
Minister o przyczynach zmian w kierownictwie PZU: Za dużo zajmowano się kadrami
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Ubezpieczenia
Znamy kulisy zmian kadrowych w PZU. Nowe informacje z Ministerstwa Aktywów Państwowych
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Wróciłem do PZU i chcę tu zostać na dłużej. Są pierwsze decyzje
Ubezpieczenia
Karuzeli kadrowej w PZU ciąg dalszy. Odwołany prezes PZU Życie
Ubezpieczenia
Generali zabiega o zadowolenie inwestorów. Nasz region jest bardzo zyskowny