Aktualizacja: 31.05.2018 17:14 Publikacja: 31.05.2018 17:13
Foto: Bloomberg
Łopatki turbin i sprężarki w tych silnikach (zestaw C) zużywają się szybciej niż zakładał producent, co wymaga częstszych kontroli i zmusza linie lotnicze do zatrzymywania samolotu na ziemi. Niektórzy klienci RR skarżyli się, że muszą wynajmować zastępcze samoloty, aby mieć czym rozwozić pasażerów w szczytowym okresie letnich urlopów.
Firma z Derby ogłosiła teraz, że znalazła nową technikę przeprowadzania inspekcji, pozwalającą na sprawdzanie silników bez ich demontażu ze skrzydeł, co ułatwi dotrzymanie terminu 9 czerwca zakończenia wstępnych kontroli, jak polecił urząd nadzoru lotnictwa. Ok. 30 samolotwo British Airways, Virgin Atlantic i Air New Zealand z 380, których to może dotyczyć, zostało uziemione do kontroli, w szczytowym okresie może ich być 50 — podał RR.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas