W iTaxi takie wyniki tłumaczą intensywnym rozwojem firmy - w styczniu ub. r. uruchomiono nową aplikację iTaxi 3.0, wprowadzono do oferty elektryczną Teslę, a spółka wygrała przetargi na obsługę najważniejszych punktów komunikacyjnych w stolicy (lotnisko, dworce). Firma kierowana przez Jarosława Grabowskiego (wcześniej był m.in. dyrektorem Onetu, wiceprezesem Wirtualnej Polski czy szefa dystrybucji cyfrowej w Techland) nawiązała współpracę m.in. z Google i AliExpress. W ramach współpracy dla klientów chińskiego serwisu oraz systemu płatności Google Pay oferowano 50-proc. zniżki za przejazd. – To był bardzo intensywny rok. W zaledwie 12 miesięcy zwiększyliśmy liczbę realizowanych kursów o 70 proc. To jasny sygnał, że obrana przez nas strategia i realizowane w jej ramach działania, idą we właściwym kierunku. Widzą to również współpracujący z nami kierowcy, którzy coraz chętniej oklejają auta naszym logotypem – ich liczba wzrosła w tym roku o blisko 50 proc. – mówi Jarosław Grabowski.