Tłok na parkingu Boeinga. Nie ma już gdzie trzymać niechcianych 737 MAX

Boeingowi nie starcza już miejsca na przyfabrycznej płycie postojowej w Seattle. W sytuacji, kiedy nie może dostarczać tych B737 MAX przewoźnikom, zaczął je parkować w swoim centrum serwisowania w Texasie w okolicach San Antonio.

Aktualizacja: 15.05.2019 15:10 Publikacja: 15.05.2019 13:35

Tłok na parkingu Boeinga. Nie ma już gdzie trzymać niechcianych 737 MAX

Foto: Bloomberg

We środę, 15 maja pokazał to Flightradar – aplikacja umożliwiająca śledzenie ruchu samolotów w czasie rzeczywistym. 

Przed katastrofą Maxa Ethiopian Airlines Boeing produkował Maxy w tempie 52 maszyny miesięcznie. Teraz, skoro zostały one uziemione na całym świecie i mogą wykonywać jedynie loty testowe bez pasażerów, a kolejne linie rezygnują z dostaw bądź odkładają je na dalszy termin, produkcja została zmniejszona do 42 miesięcznie. Łączne zamówienia na ten typ maszyn wynoszą w tej chwili 4,5 tys. W tym jest 9 Maxów LOTu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Strajk na budowie nadzorowanej przez Putina. Nie ma pieniędzy na wypłaty
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach
Transport
Rosyjskie tiry utknęły w Kazachstanie. Rośnie korupcja i straty
Transport
Budowa S16 na Mazurach na nowych zasadach. Co się zmieni? Kiedy kierowcy pojadą przebudowaną trasą?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Transport
Świetny rok dla lotnictwa. Polecimy taniej, chociaż z ograniczeniami