Aktualizacja: 03.02.2020 17:53 Publikacja: 03.02.2020 17:41
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Prezes największej w Europie taniej linii mówiąc o planach dotyczących odszkodowania stwierdził podczas telekonferencji z analitykami, że chce nie tylko pokrycia strat z powodu utraconych przewozów i przychodów z pokrewnych usług, ale również rabatu ze względu na znaczną wpadkę na reputacji z powodu MAXów. Rozmowy przebiegają dobrze, ale nie można podać ostatecznych liczb do czasu potwierdzenia przez przewoźnika terminów dostaw zamówionych 210 samolotów B737 MAX200.
Już dwa Boeingi przeznaczone dla chińskich linii Xiamen Airlines zamiast na lotnisku w Xiamen wylądowały w Seatt...
Przy każdej kolejnej rundzie rozmów amerykańsko-rosyjskich wraca temat powrotu bezpośrednich połączeń USA-Rosja....
Przywrócone przez Donalda Trumpa wyższe stawki celne na stal i aluminium zwiększą koszty produkcji samolotów i s...
Stany Zjednoczone wprowadzają nowe opłaty portowe dla chińskich statków, tłumacząc to chęcią ożywienia amerykańs...
Pierwszy samolot Boeing, który miał zostać kupiony przez chińskie linie lotnicze, wylądował w niedzielę w ameryk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas