Aktualizacja: 05.02.2020 18:06 Publikacja: 05.02.2020 18:06
Foto: Adobe Stock
David Calhoun, który przejął w styczniu stery w koncernie, ma prawo do rocznego wynagrodzenia 1,4 mln dolarów i do długoterminowej kompensaty ok.26,5 mln, w tym premii 7 mln, jeśli firma osiągnie kilka ważnych etapów. Jednym z nich jest powrót do pracy B737 MAX uziemionych w Macro 2019 po 2 katastrofach.
Boeing bronił tej nagrody i zauważył, że zależy ona od nowej polityki odbierania pieniędzy za niewłaściwe postępowanie, które stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa wyrobów Boeinga. Dodał, że Calhoun musi przepracować kilka lat, aby dostać ten dodatek.
Pierwszy samolot Boeing, który miał zostać kupiony przez chińskie linie lotnicze wylądował w niedzielę w ameryka...
Powypadkową przeszłość ma w swojej historii już ponad 80 proc. używanych samochodów w Polsce. Obok Greków, Czech...
Z projektowanych wariantów obwodnicy aglomeracji warszawskiej trzy biegną po nowym śladzie. Natomiast założeniem...
Rosjanie chcą kupić boeingi, jak tylko zostanie osiągnięte porozumienie w sprawie zawieszenia broni. Wcześniej z...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Gigant na rynku przewozu osób kupił popularnego nad Wisłą operatora taxi – platformę FreeNow. Dzięki tej akwizyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas