Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (nawet do -40%!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 01.05.2020 14:06 Publikacja: 01.05.2020 14:06
Foto: Bloomberg
Po 3 miesiącach 2020 roku koncern poniósł stratę netto w wysokości 1,7 mld dolarów (1,7 dolara na akcję) po zysku 1,99 mld rok wcześniej i zmniejszył obroty o 26 proc do 16,9 mld. Zapowiedział też zmniejszenie o ok. 10 proc. załogi liczącej 160 tys. ludzi (większość redukcji będzie dotyczyć działu samolotów cywilnych i nastąpi do końca 2021 r.), dalsze ograniczenie produkcji B787 Dreamliner i próby zwiększenia płynnych środków, bo liczy się z kilkuletnim okresem powrotu branży lotniczej do stanu sprzed pandemii. Wyrażenie pewności, że uda mu się pozyskać nowe środki finansowe i wypracować w 2021 r. dodatnich przepływów gotówki wywołało wzrost jego akcji na giełdzie o 5,9 proc.
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
Konflikt Pakistanu z Indiami zaostrza się. Pakistan zamknął przestrzeń powietrzną dla linii z Indii. Rząd w Delh...
Nowy Air Force One, czyli B747 One i to dwa egzemplarze, Donald Trump zamówił jeszcze podczas poprzedniej kadenc...
Prezes Ryanaira, Michael O’Leary, sygnalizuje gotowość rezygnacji z dostaw boeingów, jeśli okaże się, że po wpro...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Władimir Putin zaproponował Aleksandrowi Łukaszence stworzenie własnej wersji lotniczego konsorcjum na wzór euro...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas