W roku finansowym zakończonym 31 marca strata netto wyniosła 212 mln dolarów singapurskich (148,4 mln USD) wobec zysku 683 mln rok wcześniej, w IV kwartale strata wyniosła 732 mln, rok temu linia miała zysk 203 mln. Przewoźnik nie ogłosił wypłaty dywidendy i stwierdził, że perspektywy odrodzenia się międzynarodowego ruchu zależą od otwarcia granic i złagodzenia ograniczeń w podróżowaniu
„Istnieje kilka oznak słabnięcia pandemii COVID-19. Grupa utrzyma minimalną działalność swej sieci z jednoczesną elastycznością dostosowania swych mocy do ewentualnego pojawienia się popytu” — stwierdza komunikat SIA. Przewoźnik i jego regionalna filia SilkAir zmniejszyły moce przewozowe o 96 proc. do końca czerwca, a tania linia Scoot o 98 proc. Przewozy cargo ucierpiały mniej, bo moce przewozowe zmalały o 60 proc., linia używała samolotów pasażerskich do transportu frachtu i do lotów czarterowych — podał Reuter.