Aktualizacja: 24.05.2020 16:54 Publikacja: 24.05.2020 16:54
Foto: AFP
Etihad pracuje nad zmianą strategii po unieruchomieniu światowego transportu lotniczego przez pandemię, bo odrodzenie rynku potrwa kilka lat — uważają szefowie. Linia może wycofać wcześniej z eksploatacji 10 superjumbo i nigdy nie wznowić korzystania z nich. Odebrała pierwszy taki samolot w 2014 r., najnowszy w 2017, ale nie jest jedyną, która nie chce korzystać z tych 4-silnikowych gigantów. Ostatnio ogłosiła to Air France, Etihad rozmawia z Airbusem o zmniejszeniu ich dostaw, decyzja o losie dwóch ostatnich maszyn zapadnie wkrótce.
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas