Aktualizacja: 26.05.2020 11:33 Publikacja: 26.05.2020 11:15
Foto: Materiały prasowe
Linia ma swoje filie w Peru, Kolumbii, Ekwadorze oraz w USA. Jest to druga lotnicza ofiara kryzysu Covid-19 na tym kontynencie. Wcześniej zbankrutowała kolumbijska Avianca.
Pandemia Covid-19 tak drastycznie pogorszyła sytuację finansową LATAM, że zarząd nie miał innego wyjścia, jak skorzystanie z amerykańskiej ustawy Chapter 11, która chroni go przed wierzycielami w Stanach Zjednoczonych. A tam ma ich najwięcej. Linia w ostatni weekend zaczęła się przygotowywać do wznowienia działalności po uziemieniu 95 proc. floty w okresie marzec-maj. Na lipiec planowano już wznowienie przynajmniej 18 proc. operacji. Te plany pokrzyżował prezydent USA, Donald Trump, który w obawie przed rozprzestrzenianiem się Covid-19 zawiesił ruch lotniczy dla cudzoziemców między Brazylią a USA, głównymi rynkami LATAM.
Powypadkową przeszłość ma w swojej historii już ponad 80 proc. używanych samochodów w Polsce. Obok Greków, Czech...
Z projektowanych wariantów obwodnicy aglomeracji warszawskiej trzy biegną po nowym śladzie. Natomiast założeniem...
Rosjanie chcą kupić boeingi, jak tylko zostanie osiągnięte porozumienie w sprawie zawieszenia broni. Wcześniej z...
Gigant na rynku przewozu osób kupił popularnego nad Wisłą operatora taxi – platformę FreeNow. Dzięki tej akwizyc...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kolejna amerykańska firma stała się ofiarą wojny handlowej wywołanej przez Donalda Trumpa. Chińczycy nie odbiorą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas