Aktualizacja: 12.06.2020 14:43 Publikacja: 12.06.2020 14:30
Foto: Bloomberg
- Czekamy na MAX-y; nadal wierzymy, że ten samolot zmieni rynek - podkreślił Michał Kaczmarzyk, prezes polskich czarterowych linii lotniczych Buzz (dawniej Ryanair Sun), które należą do grupy Ryanair.
Samoloty B737 MAX wciąż znajdują się w naprawie po dwóch katastrofach lotniczych i nie wiadomo jeszcze, kiedy wrócą do użytku. Ostatnie pogłoski mówiły o możliwości ich powrotu najwcześniej w sierpniu 2020 roku. Jeśli tak się stanie, Buzz zamierza jak najszybciej wcielić je do swojej floty.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas