Aktualizacja: 24.06.2020 13:31 Publikacja: 24.06.2020 13:31
Foto: Bloomberg
Na początku bieżącego roku rząd zasilił przewoźnika sumą 400 mln euro, w 2017 r. przyznał mu kredyt pomostowy 900 mln, który nie został spłacony. Po 11 latach prywatnego zarządzania z kłopotami i trzech nieudanych próbach restrukturyzacji rząd postanowił znacjonalizować linię i odtworzyć w nowym kształcie.
- Według stanu na 31 maja linia miała 232 mln euro płynnych środków, przychody od stycznia do maja wyniosły 505 mln — poinformował w parlamencie minister przemysłu Stefano Patuanelli. W tym samym okresie przed rokiem linia miała 1,1 mld euro przychodów.
Już dwa Boeingi przeznaczone dla chińskich linii Xiamen Airlines zamiast na lotnisku w Xiamen wylądowały w Seatt...
Przy każdej kolejnej rundzie rozmów amerykańsko-rosyjskich wraca temat powrotu bezpośrednich połączeń USA-Rosja....
Przywrócone przez Donalda Trumpa wyższe stawki celne na stal i aluminium zwiększą koszty produkcji samolotów i s...
Stany Zjednoczone wprowadzają nowe opłaty portowe dla chińskich statków, tłumacząc to chęcią ożywienia amerykańs...
Pierwszy samolot Boeing, który miał zostać kupiony przez chińskie linie lotnicze, wylądował w niedzielę w ameryk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas