Aktualizacja: 26.07.2020 16:01 Publikacja: 26.07.2020 16:01
Foto: Bloomberg
Boeing zalega z dostawą kilkuset MAXów od czasu ich uziemienia przez urzędy lotnictwa na świecie. W tym okresie straciły ważność umowy na sfinansowanie zakupów, co zmusiło producenta do szukania nowych rozwiązań finansowych w oczekiwaniu na decyzję o ich powrocie do pracy — pisze Reuter.
Szef pionu finansowego American, Derek Kerr poinformował, że linia rozmawia z Boeingiem o sfinalizowaniu warunków finansowych zakupu 17 B737 MAX, które maiły być dostarczone w tym roku, dodał, że linia chce w dalszym ciągu zrealizowania pełnego zamówienia na 100 takich samolotów. — Planujemy odebranie wszystkich samolotów. Rozmawiamy teraz o tym, kiedy je odbierzemy — powiedział podczas konferencji poświęconej wynikom kwartalnym.
Nam nie chodzi tylko o maszyny cywilne. Jako grupa Embraera mamy wiele do zaoferowania w obszarze obronnym i w kształceniu kadr inżynierskich – mówi Arjan Meijer, prezes Embraer Commercial Aviation.
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej
Od sezonu letniego, czyli od początku kwietnia Ryanair zlikwiduje swoja bazę w Billund, skąd o krok jest do Legolandu. To efekt kolejnego sporu tej linii z lotniskiem.
Podróże lotnicze stały się praktycznie powszechnie dostępne. I teoretycznie samolotem może polecieć każdy. Teoretycznie. Bo w rzeczywistości, nie każdy. Nawet jeśli go na to stać.
Mimo bardzo trudnej sytuacji finansowej, Boeing zdecydował się wesprzeć kampanię wyborczą Donalda Trumpa milionem dolarów. Niewiele to pomogło w stosunkach z jego administracją.
Fabrycznie nowe Suzuki Vitara i S-Cross są dostępne taniej nawet o 18 tysięcy złotych. Promocja trwa do końca stycznia.
Huragan Éowyn uderzył w Wielką Brytanię z wiatrem o prędkości 160 km na godzinę. Brytyjskie władze zdecydowały o zamknięciu lotnisk i szkół w regionach, gdzie sztorm uderzy najmocniej.
Rozpoczęły się ferie zimowe, a wraz z nimi krajowe i zagraniczne wyjazdy na narty. Przed urlopem warto zadbać o właściwe zabezpieczenie na wypadek niespodziewanych zdarzeń.
Ropa ma być tańsza, a zyski linii lotniczych i ich marże – wyższe. Samolotów coraz bardziej będzie brakować i zapełnią się bardziej niż w 2024 roku. Wracają także biznesowe podróże lotnicze.
Kraków, Bydgoszcz, Wrocław i Poznań dostały wielomilionowe dofinansowanie w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Przyznane wsparcie pozwoli na inwestycje w zeroemisyjny transport zbiorowy.
EU podpisała 17 stycznia porozumienie z Ukrainą, na mocy którego ukraińscy przewoźnicy międzynarodowi będą mogli korzystać z inteligentnych tachografów.
Nam nie chodzi tylko o maszyny cywilne. Jako grupa Embraera mamy wiele do zaoferowania w obszarze obronnym i w kształceniu kadr inżynierskich – mówi Arjan Meijer, prezes Embraer Commercial Aviation.
Sejm zaakceptował większość poprawek Senatu do nowelizacji prawa lotniczego. Nowe przepisy wprowadzają istotne zmiany w regulacjach dotyczących lotów dronami w Polsce, w tym obowiązek ubezpieczenia dla części operatorów.
Od sezonu letniego, czyli od początku kwietnia Ryanair zlikwiduje swoja bazę w Billund, skąd o krok jest do Legolandu. To efekt kolejnego sporu tej linii z lotniskiem.
Podróże lotnicze stały się praktycznie powszechnie dostępne. I teoretycznie samolotem może polecieć każdy. Teoretycznie. Bo w rzeczywistości, nie każdy. Nawet jeśli go na to stać.
Mimo bardzo trudnej sytuacji finansowej, Boeing zdecydował się wesprzeć kampanię wyborczą Donalda Trumpa milionem dolarów. Niewiele to pomogło w stosunkach z jego administracją.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas