Aktualizacja: 11.11.2020 13:20 Publikacja: 11.11.2020 13:20
Foto: Bloomberg
Ogłoszone właśnie miesięczne zestawienie wskazuje, że problemy z jakościom B787 Dreamliner i pandemia uniemożliwiły koncernowi drugi kolejny miesiąc dopracowanie się modelu, który zapewni mu dopływ świeżej gotówki w zastępstwie uziemionych B737 MAX — pisze Reuter. W październiku Boeing dostarczył klientom 13 samolotów szerokokadłubowych wobec 10 we wrześniu i 20 rok temu. Po 10 miesiącach dostawy zmalały do 111 maszyn z 321 rok wcześniej.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas