Aktualizacja: 06.04.2021 17:55 Publikacja: 06.04.2021 17:55
Foto: Bloomberg
JAL zawiesił ich latanie w lutym, a teraz postanowił przyspieszyć ich wycofanie z floty do marca 2021, a wcześniej planował zrobić to do marca 2022 — poinformował na swym portalu. W krajowych połączeniach do lotniska Itami w Osace będzie używać nowszych A350, a na innych szlakach inne maszyny, aby zachować częstotliwość lotów.
Przewoźnik miał w grudniu incydent z własnym samolotem z silnikami PW4000, awaria jednego zmusiła maszynę lecącą do Tokio do powrotu na lotnisko Naha. Te silniki zamontowano w małej liczbie starszych B777 używanych przez JAL, United Airlines, ANA, Korean Air Lines, Asiana Airlines i Jin Air.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas