Aktualizacja: 06.05.2021 14:10 Publikacja: 06.05.2021 14:10
Foto: Bloomberg
Dodatkowe wymogi urzędu zwiększają niepewność co do terminu, kiedy te najchętniej kupowane samoloty otrzymają ponowną zgodę na latanie. Problem ten uziemił niemal jedną czwartą floty B737 MAX, według FAA 109 samolotów, zdaniem ludzi z branży ponad 300 już gotowych samolotów — pisze Reuter.
Amerykańskie linie lotnicze oczekują ogłoszenia przez Boeinga w tym tygodniu informacji serwisowych, które pozwolą im dokonać napraw i szybko przywrócić te samoloty do pracy. Wiadomość o nowych wymogach FAA wpłynie zapewne na odroczenie tej daty. Wiele pytań organu nadzoru związanych ze względnie prostym problemem elektrycznym świadczy o surowszym podejściu tego organu do największego eksportera w Stanach, który usiłuje wyjść z kryzysu z MAX-ami i z pandemii.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas