Nowy wstępny cel przewiduje zwiększenie produkcji do 53 co miesiąc samolotów używanych w ruchu krajowym i na średnich trasach. Liczba dotycząca końca 2022 r. jest na razie nieoficjalna, bo Airbus zapowiedział dotychczas zwiększenie rytmu produkcji z 40 sztuk obecnie do 45 w dwóch etapach na koniec 2021 r. Przed pandemią wypuszczał 60 sztuk miesięcznie. Sandy Morris z Jefferies ocenia, że Airbus może dojść do 57 w 2024 r.
Liczba podana przez ludzi z branży jest pierwszą konkretną wskazówką, w jakim zakresie Airbus przewiduje odrodzenie segmentu samolotów wąskokadłubowych — pisze Reuter. — Nie komentujemy spekulacji odnoszących się do dłuższego okresu. Przewidujemy odrodzenie się rynku do poziomu sprzed pandemii w latach 2023-25, najpierw segmentu samolotów wąskokadłubowych, ale niepewności utrzymują się — stwierdził jeden z rzeczników producenta.