Uber kusi kierowców konkurencji, a FreeNow łowi partnerów w car-sharingu

Brakuje taksówkarzy, a walka o rynek przewozów osobowych przyspiesza. Firmy z branży transportowej ruszają więc z nowymi strategiami podboju tej branży w Polsce.

Aktualizacja: 19.08.2020 06:16 Publikacja: 18.08.2020 21:00

Wkrótce wejdą w życie przepisy, które – takim operatorom jak Bolt czy Uber – pozwolą na wożenie pasa

Wkrótce wejdą w życie przepisy, które – takim operatorom jak Bolt czy Uber – pozwolą na wożenie pasażerów tylko, gdy kierowca będzie dysponował licencją taxi

Foto: shutterstock

Firmy z branży taksówkowej i para-taxi borykają się z problemem braku rąk do pracy. Jeszcze przed pandemią na tym konkurencyjnym rynku przewoźnicy musieli rywalizować o pracowników. Epidemia koronawirusa dodatkowo „wywiała" z zawodu wiele osób, a wkrótce wejdą w życie nowe przepisy, które – takim operatorom jak Bolt czy Uber – pozwolą na wożenie pasażerów tylko wówczas, gdy kierowca będzie dysponował licencją taxi. Pozyskanie takich kierowców to prawdziwe wyzwanie.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Transport
Rosjanie znają powód katastrofy azerskiego samolotu. To wulgarny język pilotów
Transport
Maciej Lasek: Nie ma odwrotu od CPK i szybkich kolei
Transport
Hiszpańskie media: Polacy wycofali się z walki o producenta superpociągów Talgo
Transport
Cła Donalda Trumpa uderzą po kieszeniach amerykańskich kierowców
Transport
Jak wygląda rosyjska flota cieni? Ukraina publikuje nową listę