Aktualizacja: 07.10.2020 08:57 Publikacja: 07.10.2020 08:57
Uziemione samoloty na Boeing Field w Seattle
Foto: Bloomberg
Urząd podał, że wstępny raport Rady Standaryzacji Lotów (FSB) będzie dostępny do 2 listopada do zgłaszania publicznych ocen, zanim te procedury zostaną zatwierdzone. Zawarto w nim nowe wymogi szkoleniowe dotyczące kluczowego systemu bezpieczeństwa MCAS — informuje Reuter.
Zaprojektowano go, aby przeciwdziałał tendencji zadzierania nosa przez MAXy, mógł być uruchamiany na podstawie danych z jednego tylko czujnika kąta natarcia. Błędne dane, które omyłkowo uruchamiały kilkakrotnie ten system, odegrały istotną rolę w obu katastrofach tych samolotów — stwierdził raport komisji Izby Reprezentantów.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Wierzę w to, że docelowo to PPL może stać się podmiotem zarządzającym nowym centralnym lotniskiem, albo przynajm...
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas