Jak się przesiąść w USA

Z Polski do USA bezpośrednio można dotrzeć tylko do Nowego Jorku i Chicago.

Aktualizacja: 14.04.2015 08:40 Publikacja: 13.04.2015 22:00

Linie amerykańskie mają coraz większe zyski. Nie przekłada się to na komfort podróży. Linie gubią ba

Linie amerykańskie mają coraz większe zyski. Nie przekłada się to na komfort podróży. Linie gubią bagaże, rejsy są spóźnione.

Foto: Bloomberg

Nawet jeśli LOT zrealizuje plany i w najbliższych latach zaoferuje połączenia do Miami czy Waszyngtonu, nadal pozostanie problemem, na jaką linię się przesiąść w amerykańskim porcie, do którego dolecimy z Polski. Połączenia najczęściej na chybił trafił znajdują agencje podróży i wyszukiwarki internetowe. Warto wiedzieć, jakich przewoźników należy unikać.

Linie amerykańskie nie traktują pasażerów z taką atencją, jak w Europie. Co gorsza, ich podejście do klientów pogarsza się wraz z postępującą konsolidacją rynku – wynika z dorocznego raportu Aeronautical University. Delta przejęła Northwest, US Airways przejęły America Airlines United wchłonął Continentala. Każdy z wielkich przewoźników stworzył niskokosztową przybudówkę – American Airlines – Envoy i American Eagle, United – United Express, Delta – Delta Connection.

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Transport
Frekwencja na kolei najlepsza od trzech dekad, ale wciąż brakuje pociągów
Transport
Dania wprowadza kontrole starych tankowców z rosyjską ropą
Transport
To Zachód wyposażył flotę cieni Putina. I dobrze na tym zarobił
Transport
Ponad 10 ton skonfiskowanego kimchi. Nietypowe kłopoty pasażerów na lotnisku
Transport
Jako korzystać z nowego programu dopłat do e-aut?