Aktualizacja: 08.11.2020 15:33 Publikacja: 08.11.2020 15:33
Foto: Bloomberg
W październiku 2019 r. wydał 77 maszyn, więc obecna różnica wyniosła zaledwie 6,5 proc. Teraz dostarczył 43 maszyny wąskokadłubowe i 12 mniejszych A220, zmniejszając ich nadmiar do 21, wydał o 10 samolotów szerokokadłubowych więcej niż wyprodukował w miesiącu, zmniejszając do 135 sztuk nadmiar maszyn wszystkich typów, jakich nie był w stanie przekazać w czasie kryzysu. Po 10 miesiącach klienci odebrali 413 sztuk, o 36 proc. mniej niż rok temu. Dostawy powinny zmniejszyć niepokoje o stan rezerw gotówki, ale październik wyglądał na nietypowy miesiąc — uznał Sandy Morris z Jefferies.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas