Większość przyszłych użytkowników H140, którzy podpisali zamówienia albo listy intencyjne o kupnie stanowiły firmy doraźnych usług medycznych z USA i Europy. Amerykańska Metro Aviation zamówiła 36 sztuk H140 z opcją na dodatkowe 24, Global Medical Response kupiła dziesięć z opcją następnych pięciu, Air Methods podpisała umowę kupna A140 (nie podano liczby) oraz dziesięciu H125 i H135, w grupie kupujących były też Stat MedEvac i DRF Luftrettung. Niemiecki operator ADAC Luftrettung i austriacki ÖAMTC Luftrettung zamówiły po 5 tych maszyn, Niemcy kupili ponadto trzy H135 i jeden H145.
Czytaj więcej
Jesteśmy zdeterminowani, by wykorzystać wodór jako paliwo lotnicze. Udowodnić, że jest to możliwe – mówi „Rzeczpospolitej" Gwenn Llewellyn, wiceprezes Airbusa odpowiadający za innowacje i programy kosmiczne.
Policja stanu Nowy Jork zamówiła jeden H160 i trzy H145, a służba powietrzna brytyjskiej policji NPAS kupiła siedem H135 w ramach początkowego etapu wymiany swej floty.
Ponadto producent z Marignane wykonał loty pokazowe innych śmigłowców napędzanych zrównoważonym paliwem lotniczym SAF.
- Śmigłowiec H140 został stworzony przez klientów dla klientów. Podpisanie kontraktów z niektórymi największymi na świecie operatorami doraźnych usług medycznych pokazuje, że H140 osiągnął swój cel — oświadczył w komunikacie pod koniec salonu Bruno Even, prezes Airbus Helicopters.