Aktualizacja: 10.05.2025 01:18 Publikacja: 16.03.2025 15:56
Udany salon lotniczy Verticon w Dallas
Foto: Bloomberg
Większość przyszłych użytkowników H140, którzy podpisali zamówienia albo listy intencyjne o kupnie stanowiły firmy doraźnych usług medycznych z USA i Europy. Amerykańska Metro Aviation zamówiła 36 sztuk H140 z opcją na dodatkowe 24, Global Medical Response kupiła dziesięć z opcją następnych pięciu, Air Methods podpisała umowę kupna A140 (nie podano liczby) oraz dziesięciu H125 i H135, w grupie kupujących były też Stat MedEvac i DRF Luftrettung. Niemiecki operator ADAC Luftrettung i austriacki ÖAMTC Luftrettung zamówiły po 5 tych maszyn, Niemcy kupili ponadto trzy H135 i jeden H145.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas