Aktualizacja: 22.11.2020 10:41 Publikacja: 22.11.2020 10:41
Foto: AFP
Bez pośpiechu o powrocie MAXów mówią także Brazylijczycy i Chińczycy, którzy z kłopotów Boeinga zrobili sprawę polityczną. Kanadyjczycy czekają na EASA, a Amerykanie dali tym maszynom ponowną certyfikację w ostatnim tygodniu, a amerykańskie linie lotnicze zamierzają wprowadzić te maszyny do operacji jeszcze przed Bożym Narodzeniem. Europejska aprobata zmian w tych samolotach nadal jest kluczowa dla Boeinga, bo otworzy drogę do ponownej certyfikacji także przez innych regulatorów.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas