Linie walczą z problemem turbulencji. Pasażerowie będą musieli zmienić nawyki

Singapurski przewoźnik Singapore Airlines wypłaci po 10 tys. dol. odszkodowania każdej osobie, która ucierpiała z powodu turbulencji 21 maja. Ale jednocześnie przewoźnicy ostro się biorą za pasażerów, którzy nie zapinają pasów.

Publikacja: 11.06.2024 14:09

Linie walczą z problemem turbulencji. Pasażerowie będą musieli zmienić nawyki

Foto: Adobe Stock

Kilka dni później doszło bowiem do podobnego incydentu, na szczęście nie tak poważnego. Qatar Airways w rejsie z Dohy do Dublina podczas przelotu nad Turcją wpadł w strefę turbulencji. Rannych zostało wówczas 12 osób. A zła wiadomość jest jeszcze taka, że wraz z postępującymi zmianami klimatycznymi turbulencji będzie coraz więcej.

Kosztowny rejs. Singapore Airlines wypłacą odszkodowania pasażerom feralnego lotu

Pozostało jeszcze 93% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Transport
Ponad 10 ton skonfiskowanego kimchi. Nietypowe kłopoty pasażerów na lotnisku
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Transport
Właśnie ruszył nowy program dopłat do e-aut. Jak z niego skorzystać?
Transport
Branża transportowa w opałach. Niemcy wyhamowują polskie tiry. Co to oznacza?
Transport
Kreml zagrabia największe prywatne lotnisko Rosji
Transport
LOT żegna się z hubem w Budapeszcie. Samoloty są potrzebne gdzie indziej