Linie lotnicze proponują podróż w nieznane. Nowy pomysł marketingowy

Informacje o niskich taryfach to za mało. Linie lotnicze chcą się wyróżniać. I proponują loty w nieznane.

Publikacja: 17.02.2024 16:45

Linie lotnicze proponują podróż w nieznane.  Nowy pomysł marketingowy

Foto: Adobe Stock

Takie bilety oferują Wizz Air, ale na razie tylko z londyńskiego Gatwick. Kampania została nazwana #LetsGetLostwithWIZZ. Czyli w wolnym tłumaczeniu „zniknij z Wizzem”.

Skandynawski SAS z kolei proponuje „Kierunek nieznany” skierowany do uczestników programu lojalnościowego EuroBonus.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Transport
Spółki budowlane liczą na więcej inwestycji kolei
Transport
Chińczycy nie chcą Boeingów? Już są na nie inni chętni
Transport
Rosjanie bardzo chcą wrócić do lotów do USA, ale Bruksela nie widzi na to szans
Transport
Cło na stal i aluminium to droższe bilety lotnicze
Transport
USA znów uderzają w Chiny. Biały Dom nakłada opłaty na chińskie statki