Aktualizacja: 23.04.2025 01:36 Publikacja: 25.08.2023 13:41
Foto: Bloomberg
Spirit Airlines, budżetowy przewoźnik z USA, poszedł na ugodę z pasażerami, którzy zarzucali mu niespodziewane doliczanie opłat za bagaż podręczny przy zakupie biletów za pośrednictwem zewnętrznych podmiotów. Pasażerowie, którzy kupowali bilety na loty Spirit Airlines przy pomocy serwisów takich, jak Expedia, Kiwi czy Cheap Tickets między sierpniem 2011 a majem 2017 skarżyli się w pozwie, że na lotnisku przed wejściem na pokład przewoźnik domagał się dodatkowych opłat za bagaż podręczny.
Zarządzająca infrastrukturą spółka PKP Polskie Linie Kolejowe (PLK) mocno zwiększy wydatki. Na 2025 r. zaplanowa...
Już dwa Boeingi przeznaczone dla chińskich linii Xiamen Airlines zamiast na lotnisku w Xiamen wylądowały w Seatt...
Przy każdej kolejnej rundzie rozmów amerykańsko-rosyjskich wraca temat powrotu bezpośrednich połączeń USA-Rosja....
Przywrócone przez Donalda Trumpa wyższe stawki celne na stal i aluminium zwiększą koszty produkcji samolotów i s...
Stany Zjednoczone wprowadzają nowe opłaty portowe dla chińskich statków, tłumacząc to chęcią ożywienia amerykańs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas