Aktualizacja: 11.05.2025 03:11 Publikacja: 05.02.2023 14:50
Foto: AFP
O co w tym chodzi? Przecież Flybe już raz zbankrutował — w czasie pandemii koronawirusa. Potem podniósł się dopiero w kwietniu 2022 i wykonywał kilka połączeń wewnętrznych w Wielkiej Brytanii, latał także do Amsterdamu. Bankructwo ogłosił 28 stycznia, zostawił wtedy na ziemi 2,5 tysiąca pasażerów. Czyli słaba linia z niedobrą przeszłością.
Co w takim razie jest w niej interesującego? Otóż sloty (działki czasowe startów i lądowań) na dwóch ważnych europejskich lotniskach — 7 na londyńskim Heathrow i 5 na amsterdamskim Schiphol. Dwóch z trzech najbardziej obciążonych lotniskach na naszym kontynencie. Trzeci to Frankfurt, który zapowiada, że już teraz będzie musiał ograniczyć liczbę operacji, bo nie ma wystarczającej liczby pracowników, aby obsłużyć rosnący popyt na podróże lotnicze.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas