Aktualizacja: 10.12.2020 14:46 Publikacja: 10.12.2020 14:33
Foto: Bloomberg
Co ciekawe 17 tysięcy skarg zostało wysłanych przez 9 mieszkańców oddalonego od Schiphol o 30 km Nederhorst den Berg. Oprócz nich poskarżyło się jeszcze 7350 osób wobec 12,199 tys. w roku ubiegłym. Mniej niż w 2019, bo w okresie od 12 marca na amsterdamskim lotnisku ruch był ograniczony (zależnie od miesiąca) o 80-90 proc. Drugi powód mniejszej liczby skarg, to fakt, że przez jakiś czas strona Schiphol przez którą składa się skargi nie działała oraz decyzja BAS, aby osoby wysyłające ponad 500 skarg o tej samej treści traktować jako jedną.
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas