Aktualizacja: 07.05.2025 17:06 Publikacja: 30.08.2022 19:07
Foto: Bloomberg
To bardzo ważna wiadomość dla Boeinga, który nie mógł przez ostatnie półtora roku dostarczać tych samolotów klientom z powodu zastrzeżeń urzędu lotnictwa FAA. Koncern dostał w lipcu zgodę na wznowienie dostaw, w sierpniu przekazał pierwsze dwie maszyny American Airlines i Lufthansie. Na placach przez fabrykami ma jeszcze ok. 120 tych samolotów, w który musiał dokonać poprawek technicznych.
W latach 2015-1.9 przez pandemią i zapaścią w transporcie lotniczym. Boeing sprzedawał średnio po ponad 100 maszyn szerokokadłubowych, w 2018 r. rekordowe 136, ale doszło do wyhamowania popytu na nie. W 2020 r. klienci zamówili zaledwie 29 sztuk. W ostatnich 12 miesiącach tylko Lufthansa złożyła potwierdzone zamówienie na 7 B787, podczas lipcowego salonu w Farnborough firma leasingowa AerCap kupiła 5 sztuk, a Azerbaijan Airlines cztery.
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas