Aktualizacja: 16.12.2020 18:48 Publikacja: 16.12.2020 18:39
Foto: Bloomberg
W dostawach linia wliczyła 16 samolotów będących w leasingu i zakłada, że jej MAX-y zaczną regularnie latać w marcu, po przeszkoleniu wszystkich pilotów zgodnie z nowymi wymogami.
„Ze względu na stale rosnącą liczbę przypadków COVID-19 i gorsze warunki zarabiania firma notuje w grudniu mały popyt na przewozy pasażerów i poziom rezerwacji”— podała linia w komunikacie dla władz giełdowych.
Amerykańska Izba Handlowa w Rosji wezwała do zniesienia sankcji na rosyjskie lotnictwo. Wiadomo, że Moskwa i Waszyngton o tym rozmawiają.
Rosyjskie linie lotnicze będą przewozić pasażerów 60-letnimi samolotami z powodu braku nowych maszyn. To skutek sankcji Zachodu i klęski programu Kremla rozwoju rodzimego przemysłu lotniczego.
Co najmniej „duże zakłócenia” są spodziewane na 11 największych niemieckich lotniskach w najbliższy poniedziałek, 10 marca. Powodem jest strajk pracowników naziemnych. Ucierpi przynajmniej 150 tys. pasażerów.
Prezydent Stanów Zjednoczonych niecierpliwie czeka na dwie maszyny Air Force One. To boeingi B747-8, które zamówiła rosyjska linia Transaero. Były gotowe do odbioru, oblatane i dostosowane do rosyjskich wymogów. Transaero zbankrutowało w 2015 roku.
Suzuki to nie tylko cenione samochody i motocykle, ale też i wielokrotnie nagradzane silniki zaburtowe. Dział Marine japońskiej marki obchodzi okrągłe urodziny.
Dopłaty do zakupu elektrycznych ciężarówek, budowy dla nich szybkich stacji ładowania oraz sieci przyłączeniowych będą warte łącznie 6 mld zł. Nabór wniosków rusza w przyszłym tygodniu.
Spowalnia ukraińska gospodarka, co widoczne jest w malejącym ruchu przez granicę.
Włoski Leonardo SpA zmienił bankowego doradcę, który pomoże mu w wejściu do powstającej przemysłowej grupy lotniczej i satelitarnej. Bank of America został zastąpiony przez Deutsche Bank.
Amerykańska Izba Handlowa w Rosji wezwała do zniesienia sankcji na rosyjskie lotnictwo. Wiadomo, że Moskwa i Waszyngton o tym rozmawiają.
Rosyjskie linie lotnicze będą przewozić pasażerów 60-letnimi samolotami z powodu braku nowych maszyn. To skutek sankcji Zachodu i klęski programu Kremla rozwoju rodzimego przemysłu lotniczego.
Chociaż w roku 2024 nie było tak bezpiecznie, jak w najlepszym pod tym względem roku 2023, lotnictwo pozostało jedną z najbezpieczniejszych form transportu - ocenia Międzynarodowe Zrzeszenie Transportu Lotniczego (IATA), które opublikowało doroczny raport o bezpieczeństwie w ruchu lotniczym.
Co najmniej „duże zakłócenia” są spodziewane na 11 największych niemieckich lotniskach w najbliższy poniedziałek, 10 marca. Powodem jest strajk pracowników naziemnych. Ucierpi przynajmniej 150 tys. pasażerów.
Nie oznacza to poprawy, a raczej stabilizację na niskim poziomie. Prognozy makroekonomiczne nadal słabe.
Grupa Kombud podpisała porozumienie z południowo-koreańskim STraffic i wprowadzi na tamtym rynku europejskie systemy sterowania ruchem kolejowym. Koreańczycy chcą automatycznego prowadzenia pociągów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas