Lufthansa przeprasza pasażerów za utrudnienia w lato

Niemiecka Lufthansa z powodu braku personelu i ograniczeń na europejskich lotniskach nie będzie w stanie wykonać ponad trzech tysięcy połączeń. W liście do pasażerów, korzystając z kontaktów z programu lojalnościowego Miles&More, przeprasza ich za niedogodności.

Publikacja: 28.06.2022 13:59

Lufthansa przeprasza pasażerów za utrudnienia w lato

Foto: Bloomberg

To pierwszy przewoźnik w Europie, który tak się zachował. Inni, mimo takich samych problemów, najczęściej udają, że nic się nie dzieje. Enigmatycznie mówią, że „monitorują sytuację” albo odwołują loty na kilka godzin przed startem i proponują rejsy za kilka dni albo zwrot pieniędzy. Zdarza się także, że w obawie przed kontaktami z rozgoryczonymi pasażerami, przedstawiciele linii nagle zapadają się pod ziemię, służby prasowe są niedostępne, zaś w sieci pojawiają się komunikaty, jak dobrze sobie radzi linia, która w obecnej sytuacji wykonuje „prawie” wszystkie loty. To „prawie” robi ogromną różnicę. A przecież przedstawiciele linii doskonale zdają sobie sprawę, jakie kłopoty ma pasażer, który miał lecieć, a pozostał na ziemi. I są za niego odpowiedzialni.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Co drugi airbus w Rosji został na ziemi. Trudna zima w lotnictwie
Transport
Potężna kara dla Ryanaira za dodatkowe opłaty za bagaż. Oberwały też inne tanie linie
Transport
Bateryjna nadzieja Europy broni się przed upadkiem
Transport
Kontrolerzy lotów z PAŻP polecą w kabinach pilotów Ryanaira
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Transport
Pasażer samolotu chciał wysiąść w powietrzu. Skrępowany taśmą klejącą