Rozległa restrukturyzacja i działania dostosowawcze do kryzysowej sytuacji w lotnictwie oraz oszczędności w kosztach do 618 mln euro pozwoliły zwiększyć niemal trzykrotnie zysk operacyjny EBIT do 4,865 mld euro (+185 proc.), a rekordowa dostawa 611 samolotów (grupa zakładała 600) umożliwiła wzrost obrotów o 4 proc. do 52,1 mld. Zasoby netto wolnej gotówki wyniosły na koniec roku 7,6 mld euro, były o 75 proc. większe niż rok wcześniej. Łączne wydatki na prace badawczo-rozwojowe wyniosły 2,746 mld euro (2,858 mld w 2020 r.). Grupa zaoszczędziła 274 mln euro z wcześniejszego odpisu na zamknięcie największego w Europie zakładu produkcji - samolotów A380 w Tuluzie, gdzie obecnie będą montowane maszyny wąskokadłubowe. Musiała jednak odpisać 212 mln euro na dostosowywanie wyposażenia w wojskowych samolotach transportowych A400M zgodnie z życzeniami klientów.