Aktualizacja: 17.12.2018 16:59 Publikacja: 17.12.2018 16:51
Foto: Bloomberg
Nowa wycena jest o 11 proc. większa od 4,75 mld, gdy w lipcu obie firmy lotnicze ogłaszały o planie zawiązania spółki j.v. Brazylijska firma liczy na pozyskanie 3 mld po zaksięgowaniu kosztów całej operacji. Inne warunki umowy pozostały bez zmiany. Nie było tylko jasne, czy jakakolwiek część nowej wyceny ma związek z długiem Embraera, w końcu września wynosił ok.4 mld dolarów.
Kierownictwo Embraera przedstawiło umowę do aprobaty rządowi, który ma prawo wetowania istotnych decyzji w tej firmie. Osoba związana z negocjacjami była jednak optymistą co do zatwierdzenia umowy. Nie było wiadomo, jak długo nowy rząd będzie podejmować decyzję, ale prezydent-elekt i jego ekipa wypowiadali się pochlebnie o tym związku.
Rosyjska Federacja Transportu Lotniczego (Rosawiacja) jest zachwycona jakością usług irańskich mechaników lotniczych. Brak komponentów zastępują wyjątkowymi umiejętnościami.
Złośliwe uwagi Donalda Trumpa, który nie chce dłużej czekać na nowy Air Force One, to tylko czubek góry lodowej problemów, jakie ma przed sobą Boeing.
Mimo zaostrzenia sankcji rosyjskie linie lotnicze nadal otrzymują części do zachodnich maszyn, głównie airbusów i boeningów. Kontrabandę umożliwiają pośrednicy z Indii. Dobrze na niej zarabiają.
Solidne wyniki finansowe, dostawy nowych samolotów przyspieszą. - Ale to wszystko nie może odbywać się kosztem bezpieczeństwa produkcji oraz dekarbonizacji - zapowiada Guillaume Faury, prezes Airbusa.
Kłopoty z nawigacją przy zakłóconym sygnale GPS oraz przekleństwa w kabinie pilotów spowodowały katastrofę AZAL Airlines - uważa Aleksander Jakowlew, rosyjski ekspert lotniczy. Ani słowa o tym, że samolot został ostrzelany przez Rosjan.
• Czy wydatki na rehabilitację kręgosłupa przedsiębiorcy są firmowym kosztem podatkowym? Ważny wyrok NSA • Czy przedsiębiorca może rozliczyć połowę psa w kosztach domowej firmy? • Pierwsze propozycje deregulacyjne zespołu Brzoski • Prezydent podpisał ważną dla firm nowelizację • Jak zmotywować przedsiębiorców by zadbali o wyższe emerytury z ZUS • Czy przedsiębiorcy stracą swojego rzecznika? • Ważne terminy na ten tydzień
Prawie 370 mln zł sięgają w Krajowym Rejestrze Długów (KRD) niezapłacone zaległości finansowe gapowiczów, którzy jeździli komunikacją miejską bez biletu.
W ostatnim czasie wydarzyło się kilka wypadków samolotowych. Czy w związku z tym można uznać, że znajdujemy się w czasie, w którym działa tzw. prawo serii mówiące o tym, że w pewnych momentach katastrofy dzieją się częściej. Zapytaliśmy o to eksperta.
Solidne wyniki finansowe, dostawy nowych samolotów przyspieszą. - Ale to wszystko nie może odbywać się kosztem bezpieczeństwa produkcji oraz dekarbonizacji - zapowiada Guillaume Faury, prezes Airbusa.
Ruch pasażerski na polskich lotniskach wzrósł w zeszłym roku o 15,6 procent i osiągnął liczbę 59,5 miliona podróżnych. Trzy największe lotniska to Lotnisko Chopina (21 mln), Kraków (11 mln) i Gdańsk (6,7 mln).
Produkcja w Bełchatowie ruszy wolniej niż zakładał inwestor, powodem jest słaby popyt i wojna cenowa producentów naczep i zabudów.
W krakowskiej komunikacji miejskiej pojawiły się nowe urządzenia do sprzedaży biletów krótkookresowych. E-biletomaty nie drukują biletów, tylko automatycznie je kasują i w bezpieczny sposób przypisują do środka płatniczego pasażera.
Nadchodzi koniec zasady de minimis w imporcie i będzie to rewolucja w e handlu i logistyce. Małe paczki także będą clone.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas