Ryanair na celowniku organizacji konsumenckiej. Opłata za niemowlę absurdalna?

Belgijska organizacja konsumencka domaga się od Ryanaira likwidacji opłaty za niemowlęta

Publikacja: 17.04.2019 16:51

Ryanair na celowniku organizacji konsumenckiej. Opłata za niemowlę absurdalna?

Foto: Bloomberg

Spora liczba linii lotniczych ma w swoich cennikach opłaty za przewóz dzieci poniżej 24 miesiąca życia, które są inne od cen biletów. W wypadku tanich linii taka opłata, wskutek polityki cenowej przewoźnika, może być znacząco większa od ceny biletu. Sposób jej naliczania w Ryanairze nie spodobał się belgijskiej organizacji konsumenckiej Test Achats.

Według tej jednej z najstarszych europejskich organizacji konsumenckich, opłaty za niemowlę w Ryanairze są doliczane do rachunku w sposób niejasny. Informacja ta bowiem pojawia się dopiero na końcu procesu zakupu. Rzeczywiście, szczegółowa informacja o opłacie za dziecko pojawia się dopiero kiedy trzeba zapłacić. Jednak można się domyślać jej istnienia wcześniej, w podsumowaniu koszyka zakupów widocznego w górnej części serwisu rezerwacyjnego przewoźnika.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Transport
Trudne lotnicze lato nad Atlantykiem. Mniej chętnych na podróż do USA
Transport
Darmowe podróże po UE. Komisja Europejska rozda 36 000 biletów kolejowych
Transport
Lotnictwo potrzebuje ludzi do pracy. Jest porozumienie między CPK a PPL
Transport
Guillaume Faury: Przyłożyliśmy się, żeby nasza oferta dla LOT-u była mocna
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Transport
Tak flota cieni omija sankcje. Kto na tym dobrze zarabia?