Właściciel podziękował za uratowanie psa wykupując reklamę za 6 mln dol.

David MacNeil, założyciel i prezes firmy WeatherTech produkującej dywaniki podłogowe do samochodów, wykupił za 6 mln dolarów reklamę w bloku reklam emitowanych w czasie Super Bowl, by podziękować weterynarzom, którzy uratowali życie jego psu.

Aktualizacja: 30.01.2020 05:34 Publikacja: 30.01.2020 03:53

Właściciel podziękował za uratowanie psa wykupując reklamę za 6 mln dol.

Foto: YouTube

arb

U 7-letniego golden retrievera, Scouta, należącego do MacNeila, latem 2019 roku zdiagnozowano nowotwór. Weterynarz, który postawił diagnozę twierdził, że psu został miesiąc życia.

- Stał tam, w małym gabinecie, w rogu. Machał do mnie ogonem. Powiedziałem: "nie uśpię tego psa, nie ma mowy" - wspominał MacNeil.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Społeczeństwo
Po 400 latach duńska poczta przestanie dostarczać listy
Społeczeństwo
Grecja: Setki tysięcy osób wyszły na ulice miast. Kraj stanął
Społeczeństwo
Dekada bez Borysa Niemcowa. Przeciwników Putina mordowano, innych zmuszano do emigracji
Społeczeństwo
Japonia: Liczba urodzeń najmniejsza od ponad 100 lat. Rekordowo dużo zgonów
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Społeczeństwo
Korea Południowa: Pierwsza taka sytuacja od dziewięciu lat. Chodzi o noworodki