Snapchat rzuci wyzwanie Facebookowi?

Nowoczesne media społecznościowe ewoluują w stronę, która zakłada coraz prostszą komunikację. Dziś liczy się głównie video.

Aktualizacja: 13.11.2015 08:46 Publikacja: 13.11.2015 08:35

Snapchat rzuci wyzwanie Facebookowi?

Foto: Flickr

Facebook, największy serwis społecznościowy, może pochwalić się liczbą użytkowników oscylującą wokół 1,5 mld. Według danych z kwietnia armia wyznawców produktu Marka Zuckerberga oglądała każdego dnia 4 mld krótkich nagrań umieszczonych w serwisie. Wystarczyło zaledwie pół roku, by liczba ta uległa podwojeniu - dziś codziennie odbiorców znajduje ponad 8 mld nagrań video umieszczonych na FB.

Konkurencja jednak nie śpi i Facebook może czuć się mocno zaniepokojony. Snapchat, serwis oparty na wiadomościach ulotnych, usuwanych po kilku lub kilkunastu sekundach po odczytaniu, wciąż rośnie w siłę. Już dziś użytkownicy wykorzystują go do odbierania aż 6 mld filmików każdego dnia.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Społeczeństwo
Pod młotek trafią „najlepsze skrzypce epoki”. 300-letni instrument pobije rekord?
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Społeczeństwo
Zamach bombowy w Moskwie. Zginął symbol donieckiego bandytyzmu
Społeczeństwo
Kanadyjczycy gwiżdżą w czasie hymnu USA po nałożeniu na ich kraj ceł przez Trumpa
Społeczeństwo
Ilu Polaków może deportować administracja Trumpa? Tysiące nazwisk na liście
Społeczeństwo
Sondaż Pew: Polak to wciąż katolik. Laicyzacja w Polsce następuje powoli