Marek Domagalski: Kampania wyborcza bez koncesjonowania opinii

Więcej wolnej amerykanki w kampanii wyborczej powinno cieszyć obywateli, a pomysły reglamentowania medialnego przekazu czy jak kto woli: medialnego rynku, mogą budzić niepokój.

Publikacja: 22.01.2025 04:40

Marek Domagalski: Kampania wyborcza bez koncesjonowania opinii

Foto: Adobe Stock

Gorączka walki wyborczej narastała z kampanii na kampanię od lat, a sama kampania wychodzi poza jej formalny czas i z tym właściwie już dawno pogodziliśmy się.

Pogodzić się też powinniśmy z nowymi elektronicznymi formami przekazu medialnego, kiedy prywatny smartfon jest jakby małą redakcją. To naturalnie poszerza tematykę i społeczny zakres debaty publicznej, zwłaszcza w trakcie trwającej kampanii wyborczej. Dzięki tym technologicznym i społecznym przemianom jest bardziej spluralizowana politycznie, ideowo, pozwalając obywatelom na osobisty w niej udział.

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Rzecz o prawie
Łukasz Guza: Ostrożnie z tym mobbingiem
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Rzecz o prawie
Jarosław Gwizdak: Sądowe podróże kształcą
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Szukając lidera
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Nie mylić kancelarii z cyrkiem
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Rzecz o prawie
Paweł Rygiel, Andrzej Kadzik: Dialog receptą na kryzys
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego