Ida Kierzynka-Śledź: Zawodnik z radcą na plecach

Wykonywanie zawodu adwokata czy radcy prawnego to biznes jak każdy inny. Dlatego możliwość ich promocji jest uzasadniona. Ograniczenia to kwestia wyczucia, które z czasem będzie się zmieniać.

Publikacja: 12.12.2023 02:00

Ida Kierzynka-Śledź: Zawodnik z radcą na plecach

Foto: Adobe Stock

Wszyscy kojarzymy kontrowersyjne – jak na nasze standardy – reklamy usług prawniczych w Stanach Zjednoczonych. Billboardy z chwytliwymi, nasiąkniętymi emocjami hasłami z pewnością przykuwają uwagę potencjalnych klientów zza oceanu, ale nas rażą natarczywością i stylem, który nie pasuje do zawodu zaufania publicznego. Jak więc kwestia reklamy usług prawniczych wygląda na naszym podwórku? Warto się temu przyjrzeć, zwłaszcza że w ostatnim czasie regulacje zostały zliberalizowane.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Rzecz o prawie
Łukasz Guza: Show me the money
Rzecz o prawie
Sędzia Wojciech Mazur: Trzeba przeciąć kryzys praworządności
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Adwokatów i radców też trzeba chronić
Rzecz o prawie
Aleksandra Knapik: Zatrzymania niczym spektakle. Co z zasadą proporcjonalności
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Minęły dwie kadencje