Mariusz Cieślik: Międzynarodówka obrażonych

Rewolucja, gdy się zacznie, nie może się już zatrzymać.

Aktualizacja: 19.07.2020 07:20 Publikacja: 19.07.2020 00:01

Mariusz Cieślik: Międzynarodówka obrażonych

Foto: AFP

Nie będzie już czerwonoskórych. Washington Redskins ogłosili właśnie, że zmieniają nazwę. Gdyby drużyna amerykańskiego futbolu tego nie zrobiła, straciłaby sponsorów. Nie będzie też Eskimosów. Z rynku znikną amerykańskie i duńskie lody Eskimo.

W obu przypadkach mówimy o zmianie rewolucyjnej. To marki znane od dziesięcioleci (a w przypadku firmy z USA prawie od stu lat!), o ugruntowanej pozycji na rynku. A jednak producenci uznali, że należy zainwestować w wykreowanie nowego produktu. Na tym tle rebranding ryżu i sosów Uncle Ben's z uśmiechniętym Murzynem w logo nie wydaje się niczym szczególnie zaskakującym.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (nawet do -40%!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Publicystyka
Estera Flieger: Dlaczego rezygnujemy z własnej opowieści o II wojnie światowej?
Publicystyka
Ks. Robert Nęcek: A może papież z Holandii?
Publicystyka
Frekwencyjna ściema. Młotkowanie niegłosujących ma charakter klasistowski
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Mieszkanie Nawrockiego, czyli zemsta sztabowców
Publicystyka
Marius Dragomir: Wszyscy wrogowie Viktora Orbána
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku