Aktualizacja: 09.08.2018 21:17 Publikacja: 09.08.2018 17:25
Foto: Flickr
Brytyjski odpowiednik Komisji Etyki Reklamy ASA (Advertising Standarts Authority) nie uznał za niedozwoloną reklamy McDonald's, w której sieć barów fast food zachęcała do kupowania Happy Meal. Reklamę nawiązującą do popularnych Pokemonów emitowano w trakcie odcinków jeszcze bardziej popularnej wśród dzieci kreskówki „Świnka Peppa". Reklama została zaskarżona jako promująca niezdrowy tryb życia i tuczące jedzenie. Warto zauważyć, że regulacje w Wielkiej Brytanii zakazują reklamowania dzieciom produktów zawierających duże ilości tłuszczy, cukrów i soli.
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Kraje afrykańskie będą musiały wydać miliardy dolarów na nowe plantacje oraz systemy nawadniające. Dlatego ceny...
Amerykańska firma, przejęta przez Kreml i objęta kontrolą państwa, będzie wykorzystywana do dostarczania żywnośc...
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
Ceny ryżu w Japonii wciąż rosną. Rząd od miesięcy usiłuje zapanować nad drożyzną uwalniając rezerwy strategiczne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas