Reklama Coca-Coli na Super Bowl. Pierwszy raz od lat emisja przed meczem

Celebrująca różnorodność, którą łączy jeden napój pełen cukru reklama po raz pierwszy od lat nie będzie emitowana w którejś z przerw.

Publikacja: 30.01.2019 06:00

Reklama Coca-Coli na Super Bowl. Pierwszy raz od lat emisja przed meczem

Foto: Bloomberg

Po raz pierwszy od 12 lat Coca-Cola nie wyemituje swojej reklamy w trakcie Super Bowl. Spot reklamujący flagowy napój koncernu pojawi się w CBS jeszcze przed początkiem meczu, przed hymnem narodowym USA. Coca-Cola nie podała powodów, dla których spot nie pojawi się w najważniejszym i najdroższym paśmie reklamowym.

Specjalnie przygotowywane na Super Bowl reklamy to tradycja w USA i większość firm jest gotowa bardzo dużo zapłacić, by wyemitowane były w trakcie przerwy. Marki szykują na ten moment (Super Bowl to najchętniej oglądane przez Amerykanów wydarzenie w TV) specjalne, unikalne spoty reklamowe, które pojawiają się tylko ten raz. Coca-Cola w tym roku przygotowała spot nawiązujący do Andy’ego Warhola i celebrujący różnorodność jej klientów.

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Przemysł spożywczy
200 mln na pączki. Każdy w Polsce zje co najmniej po dwa
Przemysł spożywczy
Jajecznica będzie daniem luksusowym. Jajka coraz droższe, zaczyna ich brakować
Przemysł spożywczy
Starbucks zredukuje menu o prawie jedną trzecią i zwolni 1100 osób w USA
Przemysł spożywczy
Potrzebna zrzutka 600 tys. na upadłość spółki Palikota. Pusta kasa i 1400 wierzycieli
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Przemysł spożywczy
Masło na Wielkanoc będzie jeszcze droższe. Nawet 12 złotych
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”