Popularny w Japonii zielony KitKat trafi do Polski

Nestlé ogłosiło, że wprowadzi na europejski rynek zieloną odmianę batonika KitKat, który stał się hitem w Azji, szczególnie w Japonii. Baton stanowi połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą.

Aktualizacja: 25.02.2019 12:25 Publikacja: 25.02.2019 12:18

Popularny w Japonii zielony KitKat trafi do Polski

Foto: materiały prasowe

ala

Jak dotąd zielonego KitKata mogliśmy próbować tylko podczas podróży do dalekiej Azji. Furorę zrobił przede wszystkim na japońskim rynku. Nic dziwnego – baton ma posmak zielonej herbaty, którą uwielbiają Japończycy.

Teraz koncern Nestlé postanowił wprowadzić swój orientalny hit również do Europy. Jak tłumaczy, jest to reakcja na oczekiwania klientów, którzy coraz chętniej sięgają po nowe smaki.

Czytaj także:  Cuchnący rarytas hitem. Durian w cenie 3 średnich pensji 

„Odpowiadając na oczekiwania miłośników czekolady z całego świata Nestlé wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Ten wyjątkowy smak przybywa do nas prosto z Japonii i stanowi unikalne połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą. Od teraz możemy się nim cieszyć w dowolnym momencie, bez konieczności odbywania dalekiej podróży” – pisze Nestlé w komunikacie.

Do Polski zielony KitKat ma trafić już niebawem, bo w połowie marca tego roku. Na rynek europejski KitKat Green Tea Matcha jest produkowany w Hamburgu w Niemczech. Podczas produkcji wykorzystywane są ziarna kakaowe, posiadające certyfikat UTZ oraz matcha, czyli sproszkowana prawdziwa zielona herbata z Japonii i Chin.

Jak dotąd zielonego KitKata mogliśmy próbować tylko podczas podróży do dalekiej Azji. Furorę zrobił przede wszystkim na japońskim rynku. Nic dziwnego – baton ma posmak zielonej herbaty, którą uwielbiają Japończycy.

Teraz koncern Nestlé postanowił wprowadzić swój orientalny hit również do Europy. Jak tłumaczy, jest to reakcja na oczekiwania klientów, którzy coraz chętniej sięgają po nowe smaki.

Przemysł spożywczy
Bacardi przegrywa z Kubą walkę o Havana Club
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Przemysł spożywczy
Owady w pieczywie mogą przestać być skandalem. Bruksela legalizuje larwy mącznika
Przemysł spożywczy
Jemy coraz więcej miodu, potrzebny import z Ukrainy. Dane Polskiej Izby Miodu
Przemysł spożywczy
Szampan mniej popularny na świecie, ale koniak nadal w modzie
Przemysł spożywczy
Kolejne trunki w wersji bezalkoholowej?
Materiał Promocyjny
Wystartowały tegoroczne ferie zimowe