Startupy to nie tylko nowe technologie, aplikacje czy hulajnogi na trawnikach. To także nowe pomysły na sprzedaż znanych od zawsze produktów, choćby wody. Startup Liquid Death właśnie zgromadził 1,6 mln dolarów na produkcję i sprzedaż wody dla tych, którzy unikając napojów gazowanych i alkoholu, wciąż chcą pić wodę inną niż ta z kranu. Założony przez byłego dyrektora kreatywnego Netfliksa Mike’a Cessario startup produkuje wodę w półlitrowych puszkach z aluminium i reklamuje ją w sposób, który nie każdemu przypadnie do gustu.
Kreskówkowa reklama na pewno spodoba się fanom animacji dla dorosłych, w których nie szczędzi się widoku wnętrzności czy krwi. Bardzo dosłownie pokazuje, jak zabija pragnienie – do tego właśnie nawiązuje nazwa „Liquid Death” – płynna śmierć dla pragnienia.
- Kierujemy się w stronę fanów heavy metalu, punk rocka i tego rodzaju ludzi, ponieważ natychmiast chwytają nasz dowcip, mają poczucie humoru i nie widzieli jeszcze czegoś takiego – mówił Business Insiderowi Mike Cessario.
Czytaj także: Ulubione napoje owocowe Polaków mogą podrożeć