„Płynna śmierć”. Dobra nazwa dla wody mineralnej?

Wyróżnianie się na rynku wody jest najwyraźniej coraz trudniejsze. Punkowa w charakterze „Liquid Death” stawia na szokowanie i ekologię.

Aktualizacja: 08.05.2019 14:20 Publikacja: 08.05.2019 14:17

„Płynna śmierć”. Dobra nazwa dla wody mineralnej?

Foto: Liquid Death

Startupy to nie tylko nowe technologie, aplikacje czy hulajnogi na trawnikach. To także nowe pomysły na sprzedaż znanych od zawsze produktów, choćby wody. Startup Liquid Death właśnie zgromadził 1,6 mln dolarów na produkcję i sprzedaż wody dla tych, którzy unikając napojów gazowanych i alkoholu, wciąż chcą pić wodę inną niż ta z kranu. Założony przez byłego dyrektora kreatywnego Netfliksa Mike’a Cessario startup produkuje wodę w półlitrowych puszkach z aluminium i reklamuje ją w sposób, który nie każdemu przypadnie do gustu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego