Polskie firmy też walczą o bezmięsnych klientów

Rodzimi producenci nie ustępują zagranicznej konkurencji i wprowadzają nowe produkty będące roślinnymi zamiennikami dań mięsnych. Ich oferta szybko rośnie

Aktualizacja: 30.10.2019 13:51 Publikacja: 30.10.2019 11:36

Polskie firmy też walczą o bezmięsnych klientów

Foto: Adobe Stock

Nie tylko amerykańskie Beyond Meat czy Impossible Foods, ale również polscy producenci zaskakują nową ofertą, co widać choćby po firmie Kubara. W marcu 2019 roku na półki sklepowe trafiły pierwsze zamienniki mięsa od Dobrej Kalorii – roślinne burgery i klopsy. Po ich sukcesie sprzedażowym, pół roku później marka wprowadza kiełbaski na patelnię, których głównym składnikiem są grzyby boczniaki.

Czytaj także: Polskie firmy też już robią mięso i ser z roślin

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę