Bezmięsne hot dogi podbijają Polskę

Jeden z największych sprzedawców tych ciepłych przekąsek właśnie wprowadza ich roślinną wersję.

Aktualizacja: 05.03.2020 11:34 Publikacja: 05.03.2020 11:26

Bezmięsne hot dogi podbijają Polskę

Foto: Adobe Stock

Potwierdzają się tym samym informacje „Rzeczpospolitej” - o takich planach sieci Żabka pisaliśmy już w ubiegłym roku. Hot dog jest sprzedawany w sklepach Żabka średnio co 2 sekundy i teraz jest już dostępny w wersji bez mięsa. Nowa wersja na bazie składników roślinnych powstała z połączenia m.in. białka grochu, białka ziemniaczanego i oleju rzepakowego. 

- Rozwijamy się dla naszych klientów zauważając zmieniające się trendy w żywieniu. Coraz więcej osób z różnych względów, decyduje się na ograniczenie czy całkowitą rezygnację z mięsa w swojej diecie. Stworzyliśmy bezmięsną wersję hot doga jako alternatywę dla wszystkich, którzy chcą zjeść popularną pożywną przekąskę na ciepło bez mięsa, na bazie składników roślinnych – mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w Żabka Polska. 

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Przemysł spożywczy
Starbucks radykalnie zmienia zasady. Będzie nowy kodeks postępowania dla gości
Przemysł spożywczy
Do syndyka zgłosiło się już 400 wierzycieli Manufaktury. Będzie więcej
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa pod presją kosztów. Szansą rynki zagraniczne
Przemysł spożywczy
Foie gras i łosoś zdominowały francuskie święta
Przemysł spożywczy
Piwo z Polski i innych krajów Unii Europejskiej wlewa się do Rosji