Ryan Reynolds sprzedał swój dżin za 610 mln dolarów

Popularny aktor znany z roli Deadpoola sprzedał swoje marki alkoholi koncernowi Diageo. W ramach umowy pozostanie twarzą dżinu.

Aktualizacja: 18.08.2020 19:36 Publikacja: 18.08.2020 17:16

Ryan Reynolds sprzedał swój dżin za 610 mln dolarów

Foto: Universal Pictures

Koncern Diageo, znany z takich marek alkoholi, jak Johnnie Walker, Smirnoff czy Baileys, kontynuuje skupianie w swoich rękach marek wypromowanych przez celebrytów. W portfolio koncernu jest już tequila Casamigos stworzona swego czasu przez George'a Clooneya. Teraz Diageo podpisało umowę z Ryanem Reynoldsem, odnośnie marki dżinu Aviation American i jeszcze trzech marek należących do Davos Brands, której współudziałowcem jest od dwóch lat Reynolds.

- Nieco ponad dwa lata temu stałem się właścicielem Aviation Gin, gdyż kocham smak Aviation bardziej niż jakiegokolwiek innego trunku. Nie spodziewałem się czystej twórczej radości, jaką przyniesie uczenie się nowej branży. Rozwój marki, wraz z moją firmą Maximum Effort Marketing był jednym z najbardziej satysfakcjonujących projektów, w jakim kiedykolwiek brałem udział. Chcę podziękować Diageo za ich niesamowity zespół i pasję. Jesteśmy podekscytowani następnym rodziałem Aviation Gin, który, obiecuję, będzie wymagał równie krótkiej lektury – napisał dowcipnie Ryan Reynolds w cytowanym przez „Forbes" oświadczeniu.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności