KFC idzie na wojnę i przedstawia nową kanapkę

Amerykańskie sieci fast food są w stanie wojny - wojny na kanapki. KFC właśnie przedstawiło swój nowy produkt w menu, po kanapkowym "ataku" McDonald's w USA.

Publikacja: 09.01.2021 11:57

KFC idzie na wojnę i przedstawia nową kanapkę

Foto: Bloomberg

ula

KFC Chicken Sandwich to odpowiedź na aż trzy nowości konkurencji: Crispy Chicken Sandwich, Spicy Chicken Sandwich oraz Deluxe Chicken Sandwich od McDonald's. Nowa kanapka w sieci kojarzonej gównie z hamburgerami dostępna jest od stycznia 2021 r. w wybranych lokalizacjach. Na dodatek przedstawiciel sieci zapowiedział, że w listopadzie tego roku do menu trafi jeszcze jedna kanapka z kurczakiem.

KFC postanowiło kontratakować i także wprowadzić do menu nową kanapkę ze smażonym kurczakiem, która będzie dostępna na początek w dziewięciu miastach: Chicago, Kansas City, Louisville, Portland, St. Louis, Sacramento, San Francisco, Seattle oraz Tulsa. Stopniowo, w ciągu dwóch miesięcy - ma trafić do wszystkich lokali w Stanach Zjednoczonych. Dzięki specjalnej stronie internetowej klienci mogą śledzić pojawiania się kanapki w kolejnych restauracjach i zyskać informację, kiedy trafi do najbliższej restauracji koło nich.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Winiarze mają dość. Apelują o zmiany w ustawie sprzed 40 lat
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Przemysł spożywczy
Palikot w areszcie, komornicy działają. Dwie partie akcji Manufaktury do licytacji
Przemysł spożywczy
Komornik licytuje akcje Manufaktury. Dzieło życia Janusza Palikota na sprzedaż
Przemysł spożywczy
Zmarł polski multimilioner z branży spożywczej. Henryk Lipka miał 80 lat
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Przemysł spożywczy
O przyszłości rynku spożywczego i handlu
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni